vrijdag 16 maart 2007

Snelle Update


Alles goed met mij hier in Flims. Doordat deze Weblog niet meer bijgehouden werd, gingen sommige mensen zich al zorgen maken. Heel lief dat en jullie zo aan me dachten en dat julllie dit verhaal waarderen.


Na enige dagen van Internet verstoken te zijn geweest, heb ik vandaag toch maar de stoute schoenen aangetrokken. De TV kamer was weer open en de door mij begin deze week ontdekte kastjes maar eens even van dichtbij gaan bekijken. En in het kader "Ik geen Internet, dan iedereen geen Internet" heb ik maar even heel brutaal de stekker eruit getrokken. Gewoon de spanning van hetLynksys kastje afgehaald. En na 10 sec er weer op gedaan. Daarna gewoon gaan ontbijten alsof er niets aan de hand was en toen ik terugkwam op de kamer maar weer eens geprobeerd. En ja hoor. Helemaal goed!


Dus ik upload nog even wat foto's en ga vanmiddag (als alles dan nog steeds werkt) weer een mooi verhaal schrijven. Dit wordt mijn laatste ski dag en morgen (zaterdag) moet ik weer naar huis rijden. Ik heb nu al heimwee.


Gisteren trouwens (op Marc zijn verjaardag) 5 keer van de gletscher afgegaan. Boven is de piste gitzwart en ik deed het haast in mijn broek. Wel in die 5 keer een aantal keren gevallen (en dan glij je een end door kan ik jullie vertellen), maar voor de rest alles goed gegaan. Vandaag geen les meer.


Later meer......

1 opmerking:

Anoniem zei

Mogu!

Die brute actie is wel cool! Ik zie bredere toepassingsmogelijkheden :-)

Geniet nog ff van je laatste dag im Schnee.

Grtz,
Marc